De praktijk | Kwaliteit


Onze praktijk heeft in 2008 het keurmerk van het Nederlands Huisartsen Genootschap verkregen. Om het keurmerk te behouden wordt er systematisch gewerkt aan de kwaliteitsverbetering.

Jaarlijks vindt er een herkeuring plaats conform het reglement van de NHG-Praktijkaccreditering. Ook de patiëntenwaardering is daarbij onderdeel van de beoordeling.

Nieuws en mededelingen
Klachten van een blaasontsteking? Bel de assistente!
Klachten van een blaasontsteking? Bel de assistente!
Geplaatst: 23 januari 2019
Heeft u eerder een blaasontsteking gehad en herkent u de klachten? Dan is het niet meer altijd nodig om de urine na te laten kijken.

Lees meer
Wederom kwaliteitskeurmerk toegekend door de NPA
Wederom kwaliteitskeurmerk toegekend door de NPA
Geplaatst: 17 september 2018
We hebben als zorggroep weer aan kunnen tonen dat we aan de randvoorwaarden voor de organisatie van verantwoorde ketenzorg voldoen.

Lees meer
Wijziging: aanmelden voor een afspraak is niet altijd meer nodig
Wijziging: aanmelden voor een afspraak is niet altijd meer nodig
Geplaatst: 5 juli 2018
Heeft u een afspraak bij uw huisarts? Dan hoeft u zich niet meer te melden aan de balie.

Lees meer